Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Corstiaan Lent - WaarBenJij.nu Cape Cod - Reisverslag uit West Yarmouth, Verenigde Staten van Corstiaan Lent - WaarBenJij.nu

Cape Cod

Door: Corstiaan

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

20 Mei 2014 | Verenigde Staten, West Yarmouth

8 uur op dinsdag 20 mei. Het ontbijt wacht op ons met jawel........bagels en koffie. Zo langzamerhand begint mijn hartje weer te verlangen naar een normale boterham met Hollandse kaas. Maargoed, nog 2 weken wachten. Voor vandaag staat de omgeving van Cape Cod op het programma. Met een warme koffie voor in de auto gaan we op pad. Onderweg komen we door pittoreske dorpjes waar we zo nu en dan een stop maken om erdoorheen te wandelen. Bekijk de foto's om een indruk te krijgen van de omgeving. Doordat we zoveel willen zien vandaag schiet de lunch erbij in. In het plaatsje "Sandwich" nemen we een bak koffie met een lekkere plak lemmon cake erbij. Aan het einde van de avond nog even een hapje eten in de buurt van het hotel en dan naar bed. Sommige van ons besluiten nog eveneens duik te nemen in het zwembad maar voor mij wordt dat teveel. Moe maar voldaan onder de wol. Tot morgen.

• 23 Mei 2014 - 09:47

Dani:

Tis gelukt met de foto's? Ge-wel-dige foto's om zo ff mee te kunnen gluren!