Boston in the clouds - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Corstiaan Lent - WaarBenJij.nu Boston in the clouds - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Corstiaan Lent - WaarBenJij.nu

Boston in the clouds

Door: Corstiaan

Blijf op de hoogte en volg Corstiaan

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Boston

Donderdag 22 mei. Voor vandaag staat Boton Downtown op het programma. Met de shuttle van het hotel worden we na het ontbijt netjes afgezet nabij het hart van deze stad. De wolken hangen vandaag erg laag waardoor de bovenste verdiepingen van de hoge gebóuwen in de wolken liggen. Helaas vandaag geen zonnige dag lijkt het. We hebben gelezen dat het in Boston aan te raden is de "Freedom Trail" te lopen. Een tocht van een paar kilometer door de stad langs alle belangrijke bezienswaardigheden van Boston. Al snel na de start van deze wandeling breekt langzaam maar zeker de zon door. In de middag aan het einde van de tocht lunchen en het laatste kleine rondje doen. "Bunker Hill monument is het eindpunt. Dit hoge bouwwerk (zie foto's) heeft 294 treden en is gratis te beklimmen. Het uitzicht zal prachtig zijn maar wij danken voor de eer. Langzaam aan lopen we terug naar het centrum waar sommige van ons Macy's bezoeken en sommige aan de koffie gaan. Met de metro terug naar het hotel om daarna ons op te maken voor een Italiaans diner bij "Olive Garden". Morgen de drukte van de stad achterlaten voor rust in de natuur. Op naar The Green Mountain.

• 27 Mei 2014 - 22:37

Dani:

Mooie stad! En lekker actief bezig daar :) Top dat t lukt met de foto's, geeft er een goede indruk bij. Al alternatieve. Gevonden voor de bagels??